jenniespyssel.blogg.se

Julen 2013 fick jag en Big Shot stansmaskin i julklapp av min sambo. Han hade uppmärksammat min slumrande pysselgen. Nu är den klarvaken. Denna blogg handlar om mitt skapande och hur det förhoppningsvis utvecklas. Alla tips, kommentarer, konstruktiv kritik och feedback mottages tacksamt av andra scrapare!! Hoppas att jag kan bidra med inspiration för de som vill komma igång med sitt pysslande hemma. Just nu är mitt fokus på korttillverkning. Vi får se om det stannar där eller sprider ut sig på andra pysselområden. Gott nytt pysselår!!

Skärmaskinen gjorde jobbet

Publicerad 2014-10-08 15:11:00 i Allmänt, Kortvikning,

Min pysselkompis tjatade på mig att köpa en skärmaskin. Tråkig sak att lägga pengar på, tyckte jag. Jag klarade mig bra med min billiga sak från Claes Ohlsson, inköpt runt 2005 om jag minns rätt. Men, på min födelsedag fick jag ett presentkort på Pyssloteket och då slog jag till. Och min pysselkompis hade rätt. Det blev skillnad på mina kort. Det blev rakare, finare, lättare och roligare! Sen hittade jag en jättefin vikning på nätet. De här korten föddes och jag är så stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela