jenniespyssel.blogg.se

Julen 2013 fick jag en Big Shot stansmaskin i julklapp av min sambo. Han hade uppmärksammat min slumrande pysselgen. Nu är den klarvaken. Denna blogg handlar om mitt skapande och hur det förhoppningsvis utvecklas. Alla tips, kommentarer, konstruktiv kritik och feedback mottages tacksamt av andra scrapare!! Hoppas att jag kan bidra med inspiration för de som vill komma igång med sitt pysslande hemma. Just nu är mitt fokus på korttillverkning. Vi får se om det stannar där eller sprider ut sig på andra pysselområden. Gott nytt pysselår!!

Tävling- gör en tag enligt denna utmaning!

Publicerad 2014-11-01 15:23:00 i Allmänt,

Skissen ovan var vi tvungna att använda och man skulle göra två tags med två olika teman. Nedan ser ni mitt bidrag. Jag är särskild nöjd med den högra där jag använt min favoritteknik med aluminiumtejpen. Båda tagsen tog ca 3 timmar att göra och efteråt var jag helt slut. Det tar fortfarande på krafterna att vara kreativ. Hmmmm..måste betyda att många nya synapser bildas. Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela