jenniespyssel.blogg.se

Julen 2013 fick jag en Big Shot stansmaskin i julklapp av min sambo. Han hade uppmärksammat min slumrande pysselgen. Nu är den klarvaken. Denna blogg handlar om mitt skapande och hur det förhoppningsvis utvecklas. Alla tips, kommentarer, konstruktiv kritik och feedback mottages tacksamt av andra scrapare!! Hoppas att jag kan bidra med inspiration för de som vill komma igång med sitt pysslande hemma. Just nu är mitt fokus på korttillverkning. Vi får se om det stannar där eller sprider ut sig på andra pysselområden. Gott nytt pysselår!!

Ett av de första korten

Publicerad 2014-07-24 12:31:00 i Allmänt, Födelsedagskort,

Det här kortet gjorde jag i februari 2014. Det fanns en tävling på internet där man skulle skapa i blått. Jag blev inspirerad av ideén, men var aldrig med i tävlingen. Här testade jag att färglägga med distress markers. Jag köpte en massa pennor men har kommit fram till att det inte är min grej att färglägga. Jag är för otåligt lagd och gillar egentligen inte att "sitta och pilla". Det kanske kommer såsmåningom. Att göra kort är att bemästra mitt tålamod och det är en bra övning vars resultat garanterat kommer att uppskattas av omgivningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela