jenniespyssel.blogg.se

Julen 2013 fick jag en Big Shot stansmaskin i julklapp av min sambo. Han hade uppmärksammat min slumrande pysselgen. Nu är den klarvaken. Denna blogg handlar om mitt skapande och hur det förhoppningsvis utvecklas. Alla tips, kommentarer, konstruktiv kritik och feedback mottages tacksamt av andra scrapare!! Hoppas att jag kan bidra med inspiration för de som vill komma igång med sitt pysslande hemma. Just nu är mitt fokus på korttillverkning. Vi får se om det stannar där eller sprider ut sig på andra pysselområden. Gott nytt pysselår!!

Glad sommar!

Publicerad 2016-07-06 15:16:00 i Allmänt,

Mitt i juli ordnade jag pysselträff men vi blev bara tre tappra pysslare som kom. En av oss hade skrivit ut sommarens pysseltävlingar från olika webbsidor. Pysslotekets utmaning tilltalade mig. Jag hade just köpt en stämpel med texten "glad sommar" och utmaningens nyckelord med sommartema fick igång kreativiteten.
Jag valde orden: Blått, hav och sommar. Eller hur syns det? Jag själv känner hur jag sugs rakt in i skärgården, med havsdoften, värmen och den där härliga ledighetskänslan på sommaren när jag ser på kortet, men det är ju klart- så såg min sommar ut när jag var barn och det är jag som skapat kortet =) Hoppas att ni andra ändå förstår vad jag menar =)

Kommentarer

Postat av: Päivi

Publicerad 2016-07-11 20:42:57

Men så härligt somrigt kort! Helt perfekt tolkning av sommarutmaningen hos Pyssloteket :) Kul att du hakat på den!!! Trevlig sommar!

Postat av: Ulrika aka LillBlomman

Publicerad 2016-08-23 09:38:25

Åhhh det andas verkligen sommar ditt kort! Nu längtar man tillbaka till början av sommaren ;) Vad skoj att du ville vara med på Pysslotekets tävling! /Ullis

Postat av: Malin

Publicerad 2016-08-24 19:54:08

Härligt kort! Inspirerar mig till att plocka fram mina hillside dies igen! =) Kul att ju deltar i sommartävlingen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-24 20:32:33

Riktigt somrigt! Tack för ditt bidrag

Postat av: Hanna

Publicerad 2016-08-25 17:51:01

Åh, det här är sommar för mig, riktigt häligt. Kul att du ville vara med i Pysslotekets sommartävling. /Hanna

Postat av: Jeanette - Tettiz

Publicerad 2016-08-25 22:45:26

Så härligt somrigt! Gillar lagrena med "vågor" och alla små detaljer! / Jeanette - Tettiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela